Friday, January 29, 2010

universiti kebangsaan malaysia



Di sini la aku menimba ilmu...tempat aku belajar segala2nya yg baru...dulu aku x pernah keluar dari kg...paling jauh stkat d area sabah juga...ni pg key ell palk.

aku dapat belajar segalanya ttg hidup...banyak mcm perkra aku lalui....ppuan, rempit,lecturer,hutang,kluarga angkat,mancing,kawan2 bnyk lg la...

tq kepada kawan2 yg bnyk membantu....amin,abe,pak itam,abg aji,ijat,zul,yuni,cyla,siti fairuz,ikmam,paan,afeq,hadi,jo,dr lukman,izaha,wak cafe ktho,dr nasir, dan yang lain2...tq bnyk2..aku x kan lupa kamu.kita pasti jumpa lg.....

setelah 3 tahun aku belajar d ukm,akhirnya aku telah dikurniakan segulung ijazah yang menjadi idaman semua org...setelah susah penat,air mata...aku telah berjaya...

tq UKM !!!!!!!!!!

1 komen dari kamu:

AtieAbid said...

priceless scroll are in our hand..
^_^

Post a Comment