Friday, May 20, 2011

Debaran kian terasa....


Alamak,
sedar tak sedar hari yang aku tunggu-tunggu dah dekat...
besok aku kena menghadap kedua-dua bakal mak dan ayah mentua aku..
hahahaha...mcmana ni ek...

banyak benda bermain dalam fikiran aku skrg..
terlalu banyak persoalan yg sedang aku memikirkan jawapannya..

aku nak pakai baju ape ek?
nak buat rambut ke?
nak cakap stail macamana ek..
nak jumpe kat mana ek?

adoi...pening ni...
dah la banyak perkara perlu dibincangkan dengan dorang...
emmm, mcmana la aku besok nih...

mintak-mintak la awek aku tolong aku
support aku dari belakang...
segan ni...hahaha..

mudah-mudahan berjalan dengan lancar..
tak ada la aku tersalah cakap..
tapi jgn la sampai lidah aku kelu utk berkata-kata...

ps/: Ya Allah, kuatkan lah semangat ku.......

0 komen dari kamu:

Post a Comment