Thursday, February 11, 2010

ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari...

2 la...apa yg kita harapkan x semestinya kita dapat....walaupun sesuatu itu berjalan dgn lancar pada mulanya.....mmg sakit untuk kita menerima sesuatu yang kita x ingin.....kita pasti akan menganggap usaha kita yang mula2 itu telah menjadi sia-sia........buang masa...merugikan....aku pasti, semua org psti akan mengalami perkara ini....sama la mcm aku....lain yg aku mau, lain yg aku dapat..lain yg aku rancang, lain plak jadinya....akhir sekali...menyampah.......malas dah nak buat lg..tp 2 dah jd lumrah hidup kita....langit x selalunya cerah....so, apa yang kita perlu lakukan sekiranya kita mengalami perkara sebegini?....adakah kita perlu merancang sesuatu yang baru mengantikan yg lama? adakah kita perlu mendiamkan diri dan membiarkan saja perkara itu berlaku? or adakah kita perlu merasa serik untuk melakukan perkara tersebut lagi...emmmm
2 la dunia....

aku sering kali mengalami perkara begini...mmg sakit la time menerima hakikat yang usaha kita adalah sia-sia....terasa macam bodoh dan d perbodohkan...so, klu aku yang mengalami perkara ini, aku akan serik dan mgkin akan berdendam...aku x akan maafkan sampai bila-bila.ye la, kita yang rasa, bukan orang lain yang rasa...aku yang rasa sorang....orang lain tersenyum ja...tp kita yang merana...

hidup mesti d teruskan....yang penting aku happy.......

1 komen dari kamu:

AtieAbid said...

hidup ini x kan lari dari masalah..
hidup ini jugak x semudah yang kita bayangkan..

Post a Comment