Wednesday, February 3, 2010

Permulaan Kehidupan yg Baru.....

bermula la kehidupan aku sbgai pekerja (walaupun hnya utk praktikal)..huhuhu....setiap hari, isnin hingga jumaat kena bngun awal...mandi air yg sejuk sgt...msg or tel gf dulu klu die dah bgun ke....siap2 n jam 7 a.m pg keja dah...kena pg awal sbb aku naik moto je...x de keta pun...2 je yg aku mampu....tp sekurang2nya aku bersyukur sbb ada moto walaupun bnyk mendatangkan masalah kepada ku.....aku pg keja pg pun sbb aku kena amik gf aku lg...mesti tunjuk baik beb....mau ambil hati la katakan....tp aku happy sgt sbb hmpir setiap masa berada di sampingnya....x de la mau rindu2 lg..


kat tempat praktikal aku best la. kakitangan di TMPoint tanjung aru ni sume baik2...kak Aridah, kak Asia, aleeng, siti, azni, yana n kak mary...sume dorg sporting...mereka terima kami dengan hati yg terbuka...so...gud luck la for me...huhuhuhu.....harap2 la dapat keja kat cni nanti.

setiap hari, keja yg d bagi aku akan buat dan siapkan dengan pantas dan sebaik2 nya....cayok2...gf pun ada sblh, jd smgt 2 sntiasa membara....hehehehe....

1 komen dari kamu:

AtieAbid said...

tp kuat carik gaduh ngan org kan..huhu

Post a Comment