Thursday, February 25, 2010

Si Kecil


hehehehe....ni la laptop yg bnyk berjasa...kecil2 pun, bnyk gunanya..hahaha...dgn die la aku dapat bukak fb, travian, dan lain2.......mula2 guna laptop ni mcm rasa nak baling je ke dinding...ye la..terlalu kecik sgt...bayangkan lah skrin die cume 7 inci, ram cume 512mb...prosesor cume 900mhz...memang lembab...
hehehe...nasib baik laptop ni awek aku yg punya. klu aku yg punya, dah lama hancur....skrg aku dah biasa guna....kecik pun kecik lah..yg penting boleh layan internet..hehehehe.....tggu la bila dah kaya..aku beli la lptop yg lebih besar dari ini..
"yang besar punya"

4 komen dari kamu:

AtieAbid said...

sampai hati mau baling c kecil aa..?? banyak tu jasanya dgn kita..huhuhu..

epalejau said...

aiiii?
mo baling?
try laaaa..
kubaling jugak laptop di tanganku skrg ni..

MRVIRUSXXX SYAM said...

hahahah..relex la

AtieAbid said...

Amboi3x... ko aa...sorang mo balik c kecik..sorang mo baling laptopku..
apa cer..??

Post a Comment