Friday, April 15, 2011

Dari Aku Hanya Untuk Mu...


Siapakah gadis di dalam gmbr ini?.....
hehehe..ni la awek aku (bakal tunang aku)
klu kat dlm blog ni aku pggil die hati..tp nama sbnarnya die Liana...(nana)
cute kan..manisssssssssss je...

lawa x bunga ros tuh?...
aku bg kat die, saje je..time tuh die nak merajuk,merajuk main-main gitu, aku pun cari la idea main-main utk pujuk die balik...sekali terfikir nak bg bunga..cari-cari kat web kedai bunga yg boleh hntr pada masa hari yg sama....x prnah lg bg bunga kat ppuan..klu saje-saje tuh mmg la ada...
huhuhhuu..terharu die bila dpt bunga nih..senyum tak abis..
die kata x pernah lagi die dihntr bunga mcm ni...klu kat dlm keta,mmg x lepas la bunga ni...jmbngan bunga ni mmg cntik, tgk kat dlm gmbr biasa je..tp bila tgk live,wah...mmg cntik..berbaloi la dgn harga...(kan bagus klu bunga ni tak layu)

12 kumtum ros?...apa maknanya?
maknanya serasi dan kekal bersama...
nasib baik la kedai bunga tu boleh hntr pada hari yg sama sbb kedai bunga tuh dekat je dgn opis die..time-time die tgh serve plggn yg tgh mengamuk,bunga pun sampai...plggn tuh terus berubah hati dan siap kata tahniah lagi..hahahaha..best jugak cara aku nih..


cantik tak jambangan bunga ni....merah menyala....sebelah tuh plak cincin couple kami...nanti cincin tuh bertukar la tak lama lagi...2 bulan je lagi....bnyak jugak persiapan nak dibuat...sabar-sabar..mcm kawan aku kata 'orang sabar disayang tuhan'....klu nak difikir balik,nak tergelak pun da....kes pertemuan kami berdua sngat penuh dengan 'kebetulan'....memang tak dirancang...kadang-kadang kami berdua boleh tergelak bila kami sembang masa mula-mula kenal dulu....

tapi Tuhan itu maha adil, walau bagaimana pun kita cuba mengelak, mmg akan brjumpe jugak..ntoh ler....dah jodoh kot...skrg ni...alhamdulillah...semuanya berjalan dgn lancar tanpa sekatan dari kedua-dua family...kena mintak izin dulu nak berkawan dgn mak die ni..nasib baik la x ada halangan....semua merestui kami...

tak ramai yg mengetahui hubungan kami berdua...senyap je...biar la...malas nak bising-bising..lagi pun tak ramai yang baca blog ni kan...hahaha,klu dah naik pelamin,baru la bgtau sume org..skrg ni tenang dahulu....

aku harap die sentiasa bersama aku walaupun aku dah x berapa kuat skrg...sabar ek...minta doa supaya penyakit aku ni sembuh...aku tahu yang syg tetap berada disisi hingga nyawa aku berhenti......

ps/; (^__^)V.......(^__^)V PEACE!!!!!!!

1 komen dari kamu:

Mrs ZsanaLoo said...

slamat bertunang :) hhehehe

Post a Comment