Monday, April 25, 2011

Melalui hari-hari dengan kemalasan tahap gaban...

hari ini kondisi badan agak kurang baik.....rasa lenguh-lenguh seleruh badan...
seperti biasa, setiap hari melakukan rutin harian yg sama, cume bezanya hari ini agak malas ckit....kejutkan awek aku pg ni pun agak lewat...awek aku kata die MC hari...em,sian plak kat die..x pe la ek hny...berehat la...

hari ini kemalasan memang menghantui diri...nak iron baju pun malas, tp kerja punya pasal kena la iron jugak..klu x iron, x la ensom...dah siap iron, bg makan ikan peliharaan aku....emmmm..mesti ikan-ikan ternakan aku ni tgh lapar...bg makan pun skali sehari je...hahaha..klu tuan die berdiet...kamu pun kena berdiet jugak laaa...

mlm td ingat nak bangun pagi, nak masak nasi goreng cina...tp oleh kerana kemalasan ini,emm cancel je la...dah la perut lapar....x pe2..kat opis mesti ada makanan..serapan kat opis je la...kluar dari rumah,kunci pintu dan berjalan menuju ke lift dengan penuh kemalasan tahap gaban,tibe-tibe lift plak rosak..kenapa la ko rosak lagi, lift ni nak kena ni..pangggggg!!!!!..padan muke punya lift..aku tendang pintu lift tu..wat sakit hati je..dah la tgh malas ni, die plak buat hal...

aku pg opis naik moto je, tgk kat meter minyak..emmmm..minyak ni dah memang nyawa-nyawa ikan ni..tp sampai kot kat opis..malas la nak isi...klu aku bawak moto memang dah x ingat ape..muke ketat tgk kat depan je...nasib baik la opis dekat je...sampai kat opis, punch card dan tgk-tgk staff aku...tanya ckit,sape yg datang dan sape yg bercuti....hari ni 3 org team leader aku tak datang...tinggal sorg je...emmmm...terpaksa la bos die duk opis je hari ini..x pe,aku pun tengah malas ni...


ps/:rindu la kat awek aku..uhuhuhuhu

0 komen dari kamu:

Post a Comment