Saturday, April 23, 2011

hahaha....segan la plak..


lamanya x update blog niiiiiiiiii

hahaha, mlm td aku dijemput menghadiri makan malam di rumah gf aku kat kajang....
awek aku suruh dtg jam 9 mlm..memang tepat la jugak aku dtg...dari port klang aku bertolak jam 8...fuh,naik moto dgn sejuk nyer..memang mencabar la..x pe,awek punya pasal..sume sanggup kan....

time sampai kat paking keta,tel la awek aku ni...bgtau yg aku dah sampai...aku pun terus lah menuju ke pintu hadapan rumah kakak die..nasib baik la dah pernah pg dan biasa dengan kawasan tu,x la sesat...bila aku sampai kat depan pintu rumah, aku ingat awek aku yg bukak pintu, last-last abg ipar die, abg waddy yg bukakkan pintu..nasib la kita kenal..x la segan sgt..

masuk rumah orang kena bg salam...hehehehe..baru la kena respect dan org nak kat kite...skli masuk tu,ada seseorg yg aku tak kenal..alamak, ni sape plak?...emm..aku dah mula segan...tanye-tanye..oooo rupanya kembar akak Nor rupanya...hehehe...start dah malu ni..

abg waddy suruh duduk kat sofa...hehehe..relax jap..pinggang pun terasa sengal lg..intai-intai kat dapur,ada la nmpak awek aku...die tgh wat apa la 2...tibe-tibe kak Nor pun kluar,ajak makan..hehehe..mari-mari..lapar dah ni...aku pun pg la cuci tangan kat dapur...hehehe..lepas tu duduk kat meja makan..sengih-sengih je..awek aku pun senyum-senyum je...

tgk kat atas meja..wah..sedap-sedap je..ada siakap.ada udang, kailan dan tomyam..fuh..dah lama x makan makanan mcm tu...nyam-nyam...sedap jugak kak Nor masak...time makan tu la aku terkena oleh abg waddy dan kak nor...siap tuang air,amik sayur,tomyam..hehehe...segan la..tp wat muke keras je..mcm x da apa-apa berlaku...

tiba-tiba abg waddy kluarkan statement 'x pe syam,dulu aku pun rasa mcm ko jugak,aku faham perasaan ko skrg..dah,makan-makan,amik siakap tu'..hahahaha..punyer la aku malu time tu..awek aku pun senyap je..kak nor pun tambah-tambah..hahahaha..malu nyerrrrrrr..

emmm..nasib baik la sume nyer berjalan dgn lancar dan berjaya mengenyangkan perut..huhuhu
so,nanti klu kena jemput lagi, boleh pg lagi...hehehehe

0 komen dari kamu:

Post a Comment