Friday, April 8, 2011

Selangkah Lebih Dari Semua

skrg ini aku dah bukak buku baru....new live and new journey......usaha aku pun selama ini telah membuahkan hasil...syukur kepada Allah kerana memberi aku peluang sekali lagi...

skrg ni aku dah tak boleh main-main....tanggungjawab aku mula membesar dan semakin membesar...setiap yg aku buat atau lakukan kena fikir masak-masak dulu....aku harap apa yg aku lakukan ini adalah betul dan mampu membuatkan diri ini berasa tenang dan gembira..

tiada lagi kongkongan...tiada lagi paksaan dan tiada lagi kerisauan....
ketetapan sudah hampir berada dalam genggaman...cayok!!! berusaha lagi syam....tp ingat...tak lama lagi tu...ko kena bersedia kesemuanya..jgn main-main...ingat pesan mak "fikir baik-baik sebelum buat sesuatu..pg mana-mana tu hati2..jgn org yg ada disisi kamu"...tq mak sbb memberi kata-kata dan merestui anak mu ini...

kpd kawan aku 2...tq ek..jgn risau..kamu tetap kawan aku..hahahaha...tp jgn la klu d puji 2 sampai kembang hidung....


ps/;doakan kejayaan aku dalam menempuh perjalanan yang baru ini....

1 komen dari kamu:

cik jumi said...

hahahaa...kembang hidung jgn alang2 r....wakaka...

Post a Comment